Modrost – S pravim odnosom razvijanja podjetja v razmerju potreb in možnosti trga, smo od enega zaposlenega pripeljali podjetje v rang velikosti srednjih podjetij.

Argumentiranje – Pri vsaki storitvi za naročnika izvedemo celotno rešitev – od svetovanja, prilagajanja … do načina plačevanja, ki temelji na začetni transparentni ponudbi.

Poštenost – Smo vesten, resen in zanesljiv poslovni partner, ki svoje odlike kaže v dejansko izvedenem projektu.

Resnica – Pri sodelovanju z naročniki prikažemo vse možnosti sodelovanja in razkrijemo vse cene.

Inovativnost – Iskanje najboljših rešitev je naše vodilo, odzivnost na spremembe okolja stalnica in iskanje še boljših rešitev pa naloga zaposlenih.

Primož Petrič

Primož je ustanovitelj podjetja Mapri Proasfalt  d.o.o. Od svojega prvega projekta – položitev asfalta –, do srednje velikega podjetja.

Marko Božič, direktor

Osebna in poslovna vizija so dobro zastavljeni temelji, katere stalno nadgrajujemo in to lastno kulturo širimo v okolje za delo raznovrstnim ljudem!

Zakaj Primož Petrič uspeva v omenjeni branži?   Poštenost, transparentnost in strokovnost so vodila katera postavlja na mesto pred prevelikim zaslužkom. Njegov čut prisluhniti stranki, investitorju ali potencialni stranki, ga razlikuje od sorodnih podjetij. Ker je hkrati lastnik in direktor je podjetje izredno prožno . S hitrimi spremembami procesov in del in nalog zaposlenih svojega podjetja je znal tudi v času velikih podjetij, ki so vladala na gradbenem področju, svoj tržni delež celo povečevati. Poiskal je svoj lastni način trženja in naročnikom in investitorjem uspel prikazati svoje ideje in poslanstvo.

Kaj torej Primoža Petriča odlikuje oz. v čem črpa svojo prednost pred konkurenco? V enem stavku bi  lahko dejali, da je to predvsem čut do ljudi oz. posameznega človeka. V času, ko človek pri svojih odločitvah raziskuje, povprašuje,posluša je znal prisluhniti in ponuditi rešitev za naročnikove težave in želje. Včasih so rekli, da je dober kralj tisti, ki je začel rasti med tlačani ali siromaki, za Primoža Petriča pa velja, da je že kralj a še vedno stalno med ljudmi.

Kako pa mu v poslovnem svetu njegovo zagovarjanje človekoljubnosti pomaga?  Kot sam pravi »bodi pošten,  le tako dosežeš spoštovanje in dobro besedo, kjer vedno pravo mesto najde«.